Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

δεν χριαζεται τιτλος ,just read it

Τελικα υπαρχει καποιος γαμωτο μου που θα γυρισεις να πεις οτι πραγματικα ενδιαφερεται για εσενα και οτι στο τελος δεν προκειται να σε πληγωσει?αναφερομαι σε αυτο το θεμα γιατι σημερα συναντησα μια κοπελα και μου ελεγε για το πρωην αγορι της,ο οποιος ηταν παραδειγμα και ζωντανη αποδειξη οτι και οι ανδρες εχουν ψυχη και αγαπουν αλλα τελικα μπα...οσο και αν νομιζεις οτι ξερεισ τον αλλο τελικα δεν τον γνωριζεις καθολου...αυτο συμπερανα...και αυτο γιατι τα δεδομενα μπορει να αλλαξουν απο τη μια στιγμη στην αλλη...τελικα οταν λες οτι αγαπας καποιον πωσ ακριβωσ το εννοεις...??σιγουρα ο καθενας εχει το δικο του τροπο και εκφραζεται διαφορετικα απο τον αλλο...δεν αντιλεγω...ομωσ η λεξη αγαπη ειναι τοσο υποκειμενικος ορος οσο νομιζουμε??οχι δεν ειναι...ειναι απλα ενα συναισθημα το οποιο δυσκολα το νιωθεισ και ακομα πιο δυσκολα το "ξενιωθεις"...εχω σιχαθει να ακουω"καποτε σε αγαπουσα"......οταν αγαπας φιλε μου θα αγαπας για παντα....η αγαπη ειναι κατι που εχει μεγαλη διαρκεια,δεν ειναι ποδοσφαιρικοσ αγωνας ,σφιρας τη ληξη και λιγει ετσι απλα...
ωστοσο εμεις οι ανθρωποι εχουμε χασει το μετρο και λεμε οτι θελουμε χωρις να υπολογιζουμε καταστασεις,συναισθηματα κτλ...το μονο που ξερουμε ειναι να το παιζουμε ξερολες και εξυπνακιδες...λες και το μονο που μετραει ειναι το ποσο μπορεισ να 'στριμωξεις ' τον αλλο...ελεος...to sum up,εμεις οι ιδιοι εχουμε καταντησει να απαξιωνουμε την αγαπη χωρις να κραταμε καπου το μετρο...και οπως λεει και η αγαπημενη μου amy winehouse,love is a losing game.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου